top of page
Search

"נתפסתי נבגדת"



"נתפסתי נבגדת"

״הוא בוגד בך!!!״ היא צורחת לי באוזן.

״די כבר עם השטויות, מה רצית לשאול ?״, אני מנסה להוציא אותה החוצה למציאות.

״מה זה חשוב עכשיו מה רציתי? תגידי לי שוב את כל העובדות״ היא דורשת.

״איזה עובדות? מטורפת! את מצטלמת לסרט בלשי? תקשיבי אני חייבת לסגור, נדבר״ אני כמעט מחליקה את האצבע על העיגול האדום

״אל תנתקי, מה את הולכת לעשות עכשיו?״ חברתי ממש לא מוכנה להפסיק את הצילומים של מה שזה לא יהיה.

״תקשיבי,הוא לא בוגד בי, הורדתי אותו בקליניקה, יש לו טיפול, קבענו שאני אאסוף אותו בעוד שעה, נסעתי לבנק, לא לקחתי כרטיס אשראי, חזרתי לפה, המקום חשוך. כבר אמרתי לך את כל זה, ברגע שתרדי לי מהקו אתקשר אליו, ביי״ בסוף אנתק לה בפרצוף.

״אל תתקשרי, תארבי לו באוטו, אם הוא יגיע לחניה כרגיל ויגיד שהיה בקליניקה, סימן שאת תמימה״ היא מנתקת סוף סוף. אני מגלגלת עיניים ומחפשת את ״אהבה״ באנשי קשר. עיני בוהות במספר המוכר אבל האצבע לא מתקרבת לעיגול הירוק של החיוג.

אני נגררת לאוטו, ברכיים רועדות, גוש אימה תקוע בגרון, אלוהים איזה מנייאק. במכונית החשוכה והדוממת האצבעות שלי מלבינות, תופסות חזק את ההגה כשאני דופקת עליו את המצח בעוצמה. צפצוף פתאומי מקפיץ להקת ציפורים, והן נוטשות את העץ. הלב שלי הצטרף לגוש בגרון, הם תקועים שם יחד ולא נותנים לי לנשום.

ואם הם בפנים? החשיכו הכל, גונחים בתשוקה בפינה חשוכה. אני רואה אותה ברור כל כך, בלונדינית צעירה, ארוכת רגליים עם שדי תפוחים מושלמים עטופים תחרה.

די, לא אשב פה באוטו ואסתתר כמו גנבת. אני אפרוץ לשם ואתפוס אותם עם תחרה למטה , אני אשרוט לו את כל הפרצוף המגולח.

יוצאת מהרכב על קצות האצבעות, מתכופפת ורצה לכיוון המבנה הישן. מתקדמת מהר, נצמדת לקירות מתקלפים, שיח וורדים מנסה לעצור אותי, הוא תופס לי את הבגדים, קורע את העור, אני מושכת ממנו את היד השרוטה ומגיעה לחלון. שקט, הם בטח במסדרון, נצמדים לתמונה על הקיר. אני מתנשפת, מנסה להרים את הרגל למשקוף הישן, אבל הוא גבוה מדי ואני שמנה מדי, שברי-עץ מתרסקים לרגלי. תוכנית חליפית, אני מתכופפת שוב, רצה צמוד לקירות בדרך לחלון השני, הוא פתוח, רק הרשת מפרידה ביני לבין סצנת הפורנו האיומה, אני מטפסת על מנוע המזגן, קורעת את הרשת במפתח המכונית, הטלפון מצלצל ״אהבה״ מהבהב על הצג

״הלו״ אני לוחשת.

״תקשיבי, אל תבואי לקחת אותי, אל תתקרבי לקליניקה, הטיפול התבטל, הלכתי לכלבו לקנות טיטולים, אני רץ חזרה עכשיו, הספרנית התקשרה, היא ראתה מישהו שמנסה לפרוץ פנימה מהחלון."

2 views0 comments

Related Posts

See All
bottom of page