top of page
Search

"צר לי וחצי"




"צר לי וחצי"

"אחת, שתיים, שלוש, ארבע" מוזר, אני חושבת וסופרת שוב " אחת, שתיים, שלוש, ארבע, חמש" לפני רגע הם היו ארבעה, בטח טעיתי. סופרת ויוצא שהם שבעה "מאיפה באו שבעה צרצרים עכשיו?" אני שואלת את בעלי השרוע לידי על הספה, הוא מזיז את המבט מהמסך

"ספרתי שתיים עשרה" הוא אומר באדישות וחוזר לסרט, אני בתור האובססיבית בזוגיות הזאת ממשיכה לספור

"חמש עשרה, תשמע יש כאן קטע, זה סימן, היקום מדבר אלינו" אני אומרת בביטחון ופותחת גוגל "ידעתי!!! כתוב שצרצרים הם סימן לשפע, לכסף רב שעומד להגיע" אני מדלגת אחד לשני, אוספת אותם על נייר משובח ומלווה בסגידה לאוויר הלילה. תוך כדי אני מנסה לנחש באיזו דרך מסתורית יבחר היקום לעביר לי את המזומן. כמובן שהמחשבה הזאת מיד מושיבה אותי למלא טופס לוטו ממוחשב עם 12 טבלאות.

בבוקר למחרת אני תופסת את בעלי מטאטא מהסלון ערמת צרצרים

"תזהר!!! אסור להרוג אותם, תקשיב לי, אל תיגע בהם, עומד לקראות לנו משהו מטורף"

בתשע בערב אנחנו חוזרים הביתה, כבר מהחניה רואים שקירות הבית מכוסים בכתמים שחורים, כתמי הענק זזים על הטיח בריקוד כאוטי צפוף. מתקרבים עוד, פתאום נשמע רעש של ברד חזק מכה על גג הכניסה, ממרחק שני מטר הצורות השחורות שכיסו את הבית מתבררים כצבא צרצרים המונה עשרות אלפי חיילים, הברד על הגג הוא צליל מחריש של קפיצות נינג'ה שמבצעים המוני חרקים. אנחנו פורצים פנימה באומץ, טריקת הדלת חושפת גדוד שלם במערב, הם התחבאו במשקוף מוכנים לזינוק. בתוך הבית הפלישה בעיצומה, הצרצרים בתיקים, בנעליים, בתוך הרמקולים ובארונות בגדים. הם קופצים על מערכת תופים בנגינה פסיכוטית ובמופע חרקים שיצא משליטה, אנחנו מתרוצצים מוכי הלם מחדר לחדר מנסים להבין את הבלתי ניתפס, לכל צעדינו מתלווים קולות פיצוח של עשרות הרוגים.

חמושים בשלושה ילדים, מכלים של קי 300 חצי ריקים, שואב אבק אחד ומטאטא הבסנו את האויב בשתיים וחצי בלילה, קבר אחים שבפח אשפה כלל 4 דליי צרצרים.

"מבשרי השפע" אמר הגבר המותש ודרך על חרק תועה "רק אם מישהו היה נותן לך שקל על כל צרצר"

נ.ב. לא יודעת אם זה חשוב לכן בנות אבל רק אוסיף שטופס הלוטו שלי זכה ב74 שקלים חדשים



16 views0 comments

Related Posts

See All
bottom of page